Service & Garantie

Schade
Mocht er onverhoopt bij de verzending schade zijn ontstaan aan de bestelde producten, dan vragen wij direct na ontvangst contact met ons opnemen via info@warmteplan.nl.
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van het product en/of de materialen van u huis-  of werkadres naar Warmteplan BV zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product en/of de materialen met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat moeten verkeren. Om gebruik te maken van dit recht vragen wij u eerst contact met ons op te nemen via info@warmteplan.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen. De uitzonderingen op het herroepingsrecht zijn: 
  1. Die door Warmteplan tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  2. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  3. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden. 
Retourformulier 
Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht vragen wij u eerst contact met ons op te nemen via info@warmteplan.nl. Daarnaast verzoeken wij u het Retourformulier volledig in te vullen en bij het te retourneren artikel toe te voegen voor een snelle afhandeling. 
Klachten
Indien u een klacht heeft op één van onze producten of over onze dienstverlening, dan kunt u contact opnemen via info@warmteplan.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.